12 Şubat 2013 Salı

Radyoyo radyo dinle

Radyo dinle radyoyo

Evet bugün 2 gün daha sıralamada gözükmüyoruz. Daha hiç bir siteyi sıralamada dahi görmedim zaten hep başka kasılan bloglar sıralamaya girmiş. Daha kimseyi görmedim blogspot.com olarak bakalım ne olacak. Arkadaşlar çok iyi makaleler ve yüksek kelimeli makaleler yazmışlar. Biz 3 makaleyi zor yazdık. Bakalım ne yapacağız sonumuz ne olacak radyo dinle radyoyo kelimesinde kaçıncı sırada tamamlaya biliriz acaba. Bana göre çok güzel bir alan adı aldım. Tire kullanmaktansa böyle sadece kelimelerin yerleri değişik almak bence en iyisi.

Radyo dinle radyoyo

Evet 2 başlıkta attık radyo kelimesi ve radyoyo kelimesi hakkında yarışma sonucu ne olacak merak ediyorum. Ana site yerinden oldu. Wordpress site ana siteyi yerinden etti. Ana site de yeri kuvvetli değilmiş onu öğrendim. 

  • radyo dinle radyoyo
  • radyoyo dinle radyo
  • dinle radyo radyoyo
Gibi 3 şekil varyasyon yaptım bakalım bunun etkisi olacak mı. Şuan sadece siteye önem veriyoruz. Yakın zamanda diğer çalışmalarımız  olacak ama daha erken site daha çocuk ilk zamandan siteye yüklenip siteyi çökertmek istemem. Haydi hayırlısı diyelim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.