10 Şubat 2013 Pazar

Radyo Dinle Radyoyo


Radyo Dinle Radyoyo

Evet arkadaşlar sitemiz hayırlısı olsun ve yarışmamız başladı. Anahtar kelimeyi tireli ile almayı düşünüyorduk ama olmadı bizden önce biri davrandı. Haydi hayırlısı diyelim Kelimemiz güzel Radyo Dinle Radyoyo biraz kasarsak radyo dinle kelimesinde bile sıralamaya girebiliriz. Şaka yaptım sadece  evet radyoyo radyo adı daha bakıp araştırmadım hemen konuyu girip siteyi indeks almasının peşindeyim. 

Sizce radyo dinle radyoyo nedir ? 

  • radyo kanalı 
  • radyo kelimesi için ek kelime
  • bilmiyorum
  • radyoyo radyonun kekeme olan versiyonu 
  • radyo dinlemek için yeni bir site
  • bakacağız 
Radyo Dinle Radyoyo
 Evet radyo dinlemek artık bitti. Kimse artık radyo dinlemiyor dinleyen var mı bilmiyorum ama ben dinleyen görmedim hala bakalım. Bir bakayım bu arada acaba radyo dinle kelimesinin ziyaretçisi nedir acaba çok mudur. Ben hiç öyle bir kelimeyi yazmadım yazanlar vardır tabi'ki de ama ben hiç yazmadığımı düşünüyorum. Her neyse fazla saçmaladık. Bu kadar yazı yeter haydi bakalım

1 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.