10 Şubat 2013 Pazar

Radyo Radyoyo Dinle

Bira Radyo Dinle Radyoyo

 Evet Aklıma radyo gelince ilk gelen radyo kanalı  Bira.fm geldi çok hoşuma giden bir radyo sitesi. Radyoyo sitesine baktım site güzel ama tasarım olarak biraz eksik belki daha sonradan tasarım yapılacak olabilir ama sitenin tasarımı şuan bana göre biraz basit gibi. bira fm gibi sitelerin yanında biraz pasif kalan bir tasarımı var. Tabi arama motorları gözünde iyi olabilir.
Radyo dinle radyoyo dinleyin radyoyo dinleyin çok güzel bir radyodur. 

 Radyoyo Güzel bir radyo istediğimiz radyolar mevcut. Radyo kanallarını iframe olarak çekmiş. Güzel buda ona hız kazandırmış. Ve kodlarla boğuşmaya gerek kalmamış. Hayırlısı olsun diyelim ne diyelim.

Siteyi açtım ve güzel sevdiğim bir müzik geldi. Yarışma boyunca iyi radyo dinleyeceğiz gibi gözüküyor. 40 gün boyunca radyo dinleyeceğiz devamlı. Benim radyom  Karadeniz radyosu siz neyi dinlersiniz bilmem ama ben Karadeniz radyosunu dinliyeceğim.

Radyo Dinle Radyoyo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.